YouTube’dan Premium olmayan aboneleri kızdıracak yeni karar
YouTube’un aboneleri premium katmana çekme yaklaşımının bir kısmı, kullanıcıları ödemeye yetecek kadar kızdıracak gibi görünüyor . Örneğin, ücretsiz abonelik düzeyinde reklamlar oldukça can sıkıcı olabilir ve birçok kullanıcı sırf bundan kurtulmak için YouTube Premium’a kaydolur. Ve bu durum yakın gelecekte daha da sinir bozucu bir hal alabilir. YouTube çok yakında TV uygulamalarında görünüşte daha rahatsız edici bazı değişiklikler yapabilir.
Şirket bu hafta düzenlenen YouTube Marka Yayını Etkinliği sırasında, atlanamayan 30 saniyelik reklamların yakında TV’lere geleceğini doğruladı. Yakın tarihli bir istatistiğin gösterdiği gibi, tüm YouTube görüntülemelerinin yarısından biraz daha azı TV’lerde gerçekleşiyor. Bu, YouTube’un izleyiciler için alandaki diğer birçok markadan çok daha değerli bir Netflix rakibi olduğunu açıkça gösteriyor.
YouTube, reklamsız YouTube Premium’a kaydolmamış olanlar için atlanamayan 30 saniyelik reklamların yanı sıra TV’ler de sunuyor ” deneyimleri duraklat “O getirir. Bu değişikliklerin ne zaman yürürlüğe gireceği konusunda net bir tarih açıklanmazken, bu ek reklam formatı, bir içeriği her duraklattığınızda ekranınızda belirecektir.
Kısacası kullanıcıları YouTube Premium’a yönlendirmek için gerçekten can sıkıcı bazı kararlar alınıyor gibi görünüyor. Ek olarak, Reklam engelleme eklentilerine karşı alınan kararlarHatırlamak da güzel.